Sunday, May 27, 2012

~deans award~


Deans Award?? amende tu? first2 aku pon xtau ape tu. rupa2nya bila di translate ke bm, anugerah dekan. ingatkan anugerah AIM ke..ABPBH ke..AJL ke.. hehehe.. alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dgn limpah kurniaNya aku berjaya dpt anugerah ni. huhu.. bkn snang nak snang. byk dugaan dan cobaan yg kene tempuh. bkn tido2 leh terus dpt jer. sijil yg aku dpt ni bkn nak menunjukkan yg aku ni pandai ke, otak gelige ke.. tidak..tidak.. bagi aku ni lah kenangan segala penat lelah, tonggeng terbalik, suka duka aku masa aku duk kt uum ni dan dilahirkan dlm bentuk sijil ni. bila aku tgk sijil ni, dia bg aku inspirasi, motivasi, semangat nak terus berusaha, belajar sungguh2 dan x cpt putus asa.

to my mom.. mak.. imah tau imah dah hampakan mak sbb x dpt nak jadi doktor perubatan. imah tau mak nak sgt imah jadi doktor. imah tau mak dah citer kat org2 kg yg imah ni pandai dpt 5A UPSR, 8A PMR.. tp SPM mcm hampeh sket 5A jer. tetap dpt msuk matrik. dan akhirnye makin lame result makin teruk. almaklumlah.. zmn2 remaja ni nak gak ada life. kalo jd bdk biologi mmg mcm xde life je aku rasa. sambung blk.. tp mak.. imah akan cuba gak jadi doktor. doktor falsafah. InsyaAllah.. tp x berani janji sgt. yelah.. silap2 dh lps graduate degree ni, x sabo2 pulak nk kawen. ekekeke...

1 comment:

  1. phewwiiiittt....tahniah haza !!!! nak jugak macam ni....

    ReplyDelete